espaidelvi

venda i distribució de vins, caves i licors

Categoria: col·laboracions (pàgina 8 de 9)

4 de Juliol Recuits de fonteta

El proper Dissabte dia 4 juliol a les 18 h. fins les 20 h. estarem a Fonteta!!!
“Casa Martell – Recuits de Fonteta” Cami de Fitor 2 .

Ja que celebrem els 25 anys 1990 – 2015.
Vine a tastar els nostres productes juntament amb una copa de cava Canals Nadal Brut Reserva.
Continua llegint



Comparteix-me!
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Xerrada de Antoni Falcon ( Vins Taller )

franjabotiga

Estimats amics hem passat els dies de festa i ens posem a preparar noves trobades, començaren amb els Vins de Taller de Siurana d’Empordà, vins de Taller és la culminació d’un somni perseguit per un expert en plantes, jardins i paisatge, que va convertir un erm en un jardí, i uns camps en unes vinyes.

Antoni Falcon va crear Vins de Taller el 2002 a Siurana d’Empordà

La xerrada serà a càrrec del Sr. Antoni Falcon Vinicultor, tastarem el vins de les noves anyades i xerraren del celler, vinyes, el vi ecològic i bio dinàmic .

Continua llegint



Comparteix-me!
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Tastaolletes 2014

tastaolletes14

Ja tenim el fulletó oficial de la programació
tastaolletes-prog14



Comparteix-me!
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

Actes per la fira del 18 d’Octubre

fira18Octubre

Fira 18 d’ Octubre 2014
Plaça del Castell
La Bisbal d’Empordà

Sala de xerrades i degustació Castell de La Bisbal

Recordeu confirmar la assistència¨ Moltes gracies ¨

al Telf. 972 645164690726552

josepespaidelvi@hotmail.es

www.espaidelvi.com

Totes les activitats son gratuïtes i qui vulgui podrà col·laborar amb una donació per la Fundació Oncolliga de Girona ( delegació de la Bisbal ).

” Continueu llegint per veure el llistat d’activitats “

Continua llegint



Comparteix-me!
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail

11 de Setembre, pujada a Puig d’Arques

puigdarkes2014

Dia 11 de Setembre, un any més pujada a Puig d’Arques;

Tastets de Ratafia ( coca de ratafia i xupito de ratafia )

per tothom qui volgui pujar al cim del Puig d’Arques,
entre les 9 del mati i les 11 mati.

Acte gratuït, us hi esperem!

Continua llegint



Comparteix-me!
Facebooktwitterpinterestlinkedinmail
« Entrades més antigues Entrades més recents »

© 2026 espaidelvi

Theme by QuanticbyteAmunt ↑